yaz boyunca

Portekiz de katılamadığımız Dünya Kupası maçlarını seyretmek ve aldığım bir işi de tamamlamak üzere 2 ay kadar Lizbon da kaldım.    Şeytan tüyüm zaten fazlasıyla uzunken daha uçakta koltuğuma oturur oturmaz harika bir seyahat olacağını anlamıştım.Uçakların sağ kanat civarını özellikle tercih    ederim. Belliki benden başka bunu tercih edenlerde varmış. Uçakta neredeyse yer yoktu. Koltuğuma oturken sarışın mavi gözlü gerçek bir afet olan ve adını sonradan öğrendiğim Gerda ile gözgöze geldim ve küçük selamlaşmadan sonra yerime oturdum. Tanışma faslı derken sohpetimiz çok ilerledi. İsveç li bir diş doktoru olan Gerda Milli Takımlanın maçları boyunca görevli olarak Lizbon da kalacaktı. Türkiye de tatilini geçirmiş ve göreve gidiyordu.Hava alanına indiğimizde daha önceden beni karşılayacaklarını bildiğimden Gerda yı da kalacağı yere bırakmak için davet ettim.    Yolda telefon numaralarımızı birbirimize vermiştik. Gerda Grande Rugvall otelinde kalıyordu. Ben bu otelde yer bulamamıştım.Ama benim otelim de buraya çok yakın olan Verhtgem di. Bunları yazıyorum inanmayan varsa kontrol eder. Neyse resepsiyona kadar eşlik ettim ve akşam için sözleştik.    Saat 9 gibi otelimden ayrılarak Gerda yı aldım. Üzerine bizim şilebezi tarzı bir elbise giymişti. Pembe elbise ve makyajının tonları    muhteşemdi. Yemeğimizi Joul Vecugu da yemek için yürüyerek yola koyulduk. Bir km lik yol boyunca artık samimiyetimiz artmıştı.Koluma girmiş ve küçük espirilerime tatlı tatlı gülüyordu. Yemeğimizi yerken ve muhteşem tatlı şarabımızı içerken keman trio su bizi dahada romantik bir ortama taşımış ve artık kollarımda dans ediyordu.Dansın sonuna doğru dudak dudağa geldik. Keman sesi bittiği halde öpüşüyorduk ki diğer masalarda oturanların    alkışları ile kendimize geldik. Bir süre sonra Joul Vecugu dan ayrılarak tekrar yürüdük.Bir bank a oturduğumuzda saat gece 1 gibiydi.    Muhteşem gözlerinin yanında yanaklarıma değen ve hafif sakallarıma yapışan o muhteşem saçları tek tek elimle düzeltiyor ve al dudaklardan öpüyordum.    İkimizde artık beraber olma vaktinin geldiğini anlamıştık. Benim otelime gittik. Gerda direk duşa girmek istedi. 2 dakika dayanamadan bende yanına vardım. Tereddütsüz arkasından sarıldığımda keten takımım sırılsıklam olmuş ve onun o muhteşem bembeyaz teine değiyordu.Beni yavaşça soydu.Sikimi ağzına sanki törenle    aldı. O ne güzel yalamak , o negüzel emmektir yarappim. Az sonra duştan çıktık. Gerda havluya sarılı halde kucağımda ve    yatağımın yanına varmıştık. Gülerek ve arada sikimi öperek beni ve kendisini kuruladı. Vücudunda kalan su damlalarını bir bir emerken yavaşça o sarı tüylerin muhteşem kesildiği amının tümünün pırıl pırıl olduğu görüntüye eriştim. Dilim herşeyim olduğundan 1-2 dakika geçmemiştiki Gerda hızlı hızlı solumaya inim inim inlemeye başlamıştı.Sert bir şekilde döndü ve beni sırt üstü yatırarak 69 pozisyonuna getirdi. O an anladımki    o küçücük amcığının yanında minicik göt deliğine daha giren olmamış. Bir süre sonra onu kaldırdım ve üzerime aldım. Dediğim gibi fazla yarak yemediği belliydi. Hafif haraketlerle muhteşem kadınımın içine    girmiştim. önce yavaş sonra hızlı hareketlerle gidip geliyor, yakaladıkça o muhteşem 85 lik göğüsleri uçlarından dişliyor ve yalıyordum. İlk boşalmamız bu şekilde oldu. Yanıma uzandı ve ben onu ters çevirip arkadan sarıldım. bir süre nefeslerimizin düzene girmesini bekledik. Sohpetimiz 15    dakika kadarbuşekilde sürdü. Sürekli o minicik dimdik göğüslerinin başlarıyla oynuyor,elimi vücudunun en gizli yerlerinde gezdiriyordum.İkinci kere beni kaldırması çok sürmedi. Bu sefer köpek pozisyonunda arkasından ahenkli bir şekilde gidip gelmeye başlamıştım. Bu    pozisyonda çok dayanamayacağımı bildiğimden sırtımı yatağın baş ucuna dayayarak oturup onu tekrar kucağıma aldım. Boyu boyuma denk geldiğinden muhteşem memeler    ağzımda sikim kadınımın içinde gidip geliyordum.Ama bu gidip gelmeler sanki bir aşk şarkısı gibi ahenkliydi. Gerda titriyor ama boşalmaya niyeti olmadığını belli ediyordu. Bir 15 dakika bu şekilde gidip geldikten sonra sırt üstü yatırdım Gerda yı ve bacaklarını omzuma alarak    içine girdim.Yavaş yavaş 1.80 cm boyuna rağmen onu katlamış ve iki büklüm yapmıştım. Chakra yı oluşturduğumda o da bende    bitmek üzereydik. Çok derinlerine bastırıyor ve yavaş hareket ediyorken o elleri ile hızlanmamı sağlamaya çalışıyordu. ben boşalana kadar o enaz 3 kez boşaldı.Başını göğsüme dayayarak yattı. bir eliyle kıllı göğsümü okşuyor bir    eliylede testislerime ve sikime dokunuyordu. Sohpet hep gülüşmelerle devam ediyordu. .    Beni yine dimdik yaptığında şaşırıp kalmıştı. Şimdiye kadar sadece bir    Fransız çocuğun 2saat içinde 3 kez ereksiyon olduğunu söylediğinde ben gülmeye başladım. 4-5 görmemişti şimdiye kadar. Bu sefer niyetim götüydü ama yalamaya başkadığımda bana hoşuna gittiğini ancak hijyenik bulmadığı için bu tür birleşme istemediğini söyledi.Anlayış gösterdim. Değişik pozisyonlarda 20 dakika kadar seviştik.Gerda yine 3-4 kez orgazm oldu ama ben boşalmamıştım. O yorulunca yine ters çevirdim ve sert sikimi arkadan amına    dayayarak bir birimize sarılmış halde uyumayı teklifettim. Bir süre sessizlik olduktan sonra o küçük kabarmış amını bir sıkıp bir gevşetmeye    başladı. Sanki içimin yağları eriyordu. Bende hafif hafif gidiyor geliyordum. Bu uygulamayı meslektaşı bir Japon dan öğrenmiş. Tarif edilmez bir boşalma yaşadım. Sikimi çıkartırmadı. sabah uyandığımızda ben hala onun içindeydim.Tabi yarı sönük olarak.   Öpüşerek uyandık.Akşamki hararetten gözleri biraz şişmişti fakat yinede muhteşemdi. Duşa yanlız girdi. Kahvaltıyı odaya istedim. Duştan çıktığında kahvaltı yatağımızdaydı. Havlusu    yarım yamalak örter şekilde onu sarıyor,ıslak saçları beni mahfediyordu. Çok hafif bir kahvaltı yaptı. Uzun uzun öpüştük. Giyinip çıkması gerektiğini söyledi.Öğle yemeği için görüşmek üzere ayrıldık.Hikayenin devamını daha sonra yollayacağım.Hepinize selamlarGönderen: sertkemal